خنده....خخخخخخخخخخخخ
 
درباره وبلاگ


اینجا فقط و فقط حال کنین....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 1591
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

funشهر (طنز و خنده و مطالب جالب )
از جون مرغ تا شیر آدمیزاد




یارو رو آوردن تو تلویزیون، زیر اسمش نوشته:
“کارشناس مسائل یمن”
من موندم این بنده خدا تو این ۴۰ سال از چه راهی نون در میآورده !؟

ما بچه بودیم یه بازی بیخود بود به نام :
«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت»
صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

يارو اومده تو ابزار آلات فروشي مي گه آقا پيچ شماره فلان دارين؟
فروشنده هه مي گه:بعله.داريم.
ميگه:چه رنگاييشو دارين؟
فروشنده هه:خال خال پشمي با گلايه قرمز،آبيه نفتيه مايل به گلبهي و صورتيه روشن.
يارو ناراحت شد رفت بيرون.
خب راست مي گه ديگه كسخل.مگه داري سوتين مي خري كه رنگ و وارنگش رو مي خواي!؟پيچه.مي فهمي؟پــــــــــــــــــــيچ

روزی شیخ(خشتکانا فداه) به دوست دختر خویش اس ام اس دادندی که عصر خانه ما کسی نیست به آنجا بیا....عصر دوست دختر شیخ سمت خانه شیخ آمد و هرچه در بکوفت کسی در بر وی نگشودندی ...اینجا بود که همه از راستگویی شیخ خشتکها دریدندی و سر به بیابان نهادندی...

ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
... ... ... ‌نکن پدر من !
نکن بي ........!
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار

دوستم تعریف میکرد:
رفته بودیم یه جا مهمونی، صاحب خونه یه دختر ملوس داشت، 3،4سالش بود، دیوار
راستو میرفت بالا!
نازش کردم، بوسیدمش و بهش با لحن بچه گونه گفتم:
خاله دون، جن سالته عجیییجم؟ اسمتو بهم میگی خانومه خوججل؟
چند ثانیه تو چشام نگاه کرد، بعدش خیلی جدی گفت:
احمق، مثل آدم حرف بزن ببینم چی میگی ..!
دوستم

نماینده ی مجلس: چرا از درآمد یارانه ها به بخش تولید کمک نکردید؟
رئیس جمهور: ما بیشترین کمک را به بخش تولید کردیم!
نماینده ی مجلس: قانع شدم!
رئیس مجلس: تشکر میکنم!
رئیس جمهور:

بچه :مامان امروز تو اتاق انتظار بابا ازم خواست از جام بلند شم و جامو بدم به یه خانوم!
مادر: خیلی کار خوبی کردی پسرم!
بچه: ولی آخه من رو پای بابا نشسته بودم

تدریس استاد :
1+1=2
تمرین :
... ...
۵۵x + 47x = 102x
سوال امتحان :
۳۹۰۴۸۲۴۰.(x^2(3454x+84) + 8343x.(x-۴۵۴).(۳۵۴-x + e^(-tiθ) sin⁡ sin^(-1 ⁡ lim┬(n→∞)⁡〖(1+1/n)^n 〗 ∐ A πr^2=؟

سرعت اینترنت این قدر پایینه که اگه شخصا پیاده برم از رییس گوگل سوال کنم زود تر به نتیجه می رسم تا سرچ کنم!!

یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ، چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!

مکالمه ای بین من و مادرم:
-مامان
- جونم
- داشتم ماست می خوردم
- نوش جونت پسرم
- ریخت رو فرش
- کوفتو بخوری نکبت...

من احمد جنتی هستم،اینجا بهشته،اینجا آدم و حوا یه سیب خوردن اگه خدا بفهمه
دهنمون سرویسه،آی لاو یو پی ام سی

داداشم اومده میگه:
من میخوام برم تهران چون با هواپیما میرم بیا ماشینم دست تو باشه !
فقط مواظب باش باز مثل اون دفعه نزنی داغونش کنی
مرتیکه ی خوش دست با اون دست فرمون قشنگت!
نذاری جایی که باز پخششو بزنن .
نذاری یه جا که بمالن به ماشین خط بیفته!
نری پارک ممنوع جریمه بشم!
نری باهاش اتو بازی!
توی طرح باهاش نری کصافط!
اصلا غلط کردی نمیخواد دست تو باشه !
تو پارکینگ خودمون امن تره تا اینکه دست توئه گوساله باشه ..!

دانشمندان كشف كردن از 12 بهمن تا 22 بهمن 11 روز است ولي ايراني ها بعد از 33 سال هنوز به آن ميگويند دهه فجر.!؟


خییییییلی نامردی این قدر حال کردی نظری ندی ...


نظرات شما عزیزان:

کامیاب
ساعت4:10---9 مرداد 1391
یه چیز میگم خودمونی اگه کپی نکرده باشی و فقط از ذهن خودت بنویسی معرکه است من که حال کردم.خصوصا قسمت (مادرتو...).عالی بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:طنز, :: 1:36 ::  نويسنده : tifoosi